Elérhetőség

Brigantin Sportcentrum
9025 Győr, Töltésszer utca 1.
Telefon: 06-96/310-326
E-mail: info@brigantin.hu

Nyitva tartás

Hétfőtől - Péntekig
07:00- 22:00
Szombat, Vasárnap
07:00-19:00

Pálya foglalás és tájékoztatás telefonon, vagy személyesen.

Fitness





Kedves Edzők! A Brigantin Sportcentrumban terembérlésre is van lehetőség! 
Érdeklődni: személyesen/telefonon:96/310-326
Egy időpontban 3 helyen folyhatnak edzések.



Has-party:


A kockás hasizmokért! Férfiaknak is ajánlott! Igény esetén részükre külön foglalkozást biztosítunk.


TRX edzés:

A TRX egy hordozható, felfüggeszthető funkcionális tréning eszköz, mellyel erődet, egyensúly-érzékedet, hajlékonyságodat, állóképességedet egyaránt fejleszteni tudod. A fittségi állapotod nem számít, hiszen bárki elkezdheti! A TRX minden izomcsoportod edzésére alkalmas, a gyógytornától kezdve az élsporton át egészen a testépítésig, minden területen alkalmazhatod.
A TRX kiscsoportos személyi edzés, mely ötvözi a személyi edzés előnyeit a csoport adta motivációval. Az egyik legsokoldalúbb edzésmódszer, amellyel egyszerre lehet fejleszteni erőt, állóképességet, hajlékonyságot, koordinációt. Mivel a gravitációval szemben a saját súlyoddal dolgozol a terhelés személyre szabott, így nőknek, férfiaknak egyaránt ajánlott.

Több mint 300 gyakorlat végezhető el, de a variációk száma csak a fantázián múlik. Természetes mozgáselemekkel dolgozik, ezért ízületkímélő. Célzottan a törzsizomzatra hat (hasfal, ágyék, mély-hátizmok), a gyakorlatok során ezek az izomcsoportok mindig terhelés alatt vannak. Miközben edzünk a gyakorlatok nagyobb intenzitása miatt pulzusunk is magasabb tartományban tartózkodik, ezáltal az izmaink formálódása mellett a szív- és keringési rendszer is fejlődik.


 Capoeira aerobic
A Capoeira aerobik órán táncos és küzdősportra jellemző gyakorlatokkal találkozhattok, ahol a Capoeira leegyszerűsített elemei és az aerobik ötvözete egy  nagyon intenzív, dinamikus edzést eredményez. A capoeira aerobik olyan gerinc melletti izmokat mozgat meg, amelyeket más aerobik fajta egyik sem. Abban is különbözik a hagyományos aerobiktól, hogy a hátizom erősítése mellett a combhajlítót, a haránthasizmot, a farizmot komplexen megdolgoztatja, nem utolsó sorban erő- és állóképesség fejlesztő!

Ha szeretnél centiket faragni derékból, csípőből és gyönyörűen kidolgozott has-, comb- és hátizmot szeretnél vagy csak mozognál az egészségedért, gyere el Te is!

Korra és nemre való tekintet nélkül ajánlott mindenkinek. 


Zsírégető aerobic
Közepes intezítású aerobic óra, mely azzal a szándékkal jött létre, hogy testünk zsírszövetéből faragjunk, formáljuk alakunkat.


HIIT edzés
HIIT (magas intenzitású intervallum edzés) az igazi kardio-kondi mix.Egy pörgős dinamikus 3 részből álló edzés.Tökéletesen átdolgozza az egész testet tetőtől-talpig.Remek zsírégető alakformáló és rendkívül hatékony a szálkás izmos test kialakítására.Ajánlott kezdőknek és haladóknak egyaránt mivel a gyakorlatok könnyebb és nehezebb formában is végezhetőek.Ülő- és álló munkát végzőknek kimondottan ajánlott a mélyizmok megerősítése miatt.Az edzés után elnyújtott zsírégető hatás jelentkezik.Remek állóképesség fejlesztő.


Óra típusok leírása:

 

Alakformálás és stretching

Egyszerű, jól követhető aerobikóra, ahol a test formálása erő- és állóképességi gyakorlatokkal történik. Azok számára ajánlott, akik nem tudják követni a bonyolult koreográfiát, de szeretnének formálódni, illetve megszabadulni az esetleges súlyfeleslegtől. Méltó helyet foglalnak el az óra végén a Body and Mind vonalat érintő dinamikus és statikus nyújtások. Az izom és izületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése szükséges ahhoz, hogy a megfelelő izomzat erő- és állóképessége növekedjen, és az izommozgás harmonikus legyen.

 

 

Gerinctréning extra meditációval

Fókuszban a gerinc és a lélek fitten tartása.  Az órák alkalmával folyamatosan váltják egymást a dinamikus és statikus feladatok, melyek a légzés figyeléssel és a teljes kikapcsolódással párosulva a legjobb feltöltést jelentik majd Neked. Az élettani görbületek harmonikus mobilizálása, a mozgásterjedelem megtartása és növelése, valamint nem utolsó sorban a helyes testtartás és a tudatos testkép kialakítása illetve megtartása is fontos szerephez jut.  Férfiaknak, Nőknek, Kezdőknek, Haladóknak egyaránt ajánlott! :)

 

FitFight

A FitFight olyan dinamikus, küzdősportos fitnesz irányzat, mely több küzdősport mozgásanyagát, ütéseit, rúgásait, védéseit, ezek kombinációit ötvözi kőkemény zenével. Amíg a küzdősportban a sportoló a saját ütemében “harcol”, addig a FitFight a zene ütemét használja fel. Rendkívül jó állóképességfejlesztő, magas kalóriafelhasználású edzésmódszer, nem utolsósorban pedig stresszoldó hatása segít a mindennapi feszültséget egészséges keretek közt levezetni.



Dinamikus-/Gerinctréning:

Tévhit, hogy egyenlő a „nyugdíjas” tornával!!!!! J A dinamikus-/gerinctréningen testünk fő mélyizomcsoportjait erősítjük, ahol a dinamikus és statikus gyakorlatok a fokozatosság elve szerint váltják egymást. A dinamikus-/gerinctréning alkalmával nem az elhasznált kalóriaszámon van a fő fókusz, hanem a kar, a váll, a hát, a has, a csípő és a farizmok tónusfokozásán és mobilizálásán. Az óra további blokkjában a hangsúly az erősítésre kerül, melyet többnyire saját testsúllyal végzünk. A tréning hatékonysága az óra végi stretching és relaxációs gyakorlatokkal válik teljessé.

Kiknek ajánlott:

·         Ülőmunkát végzőknek à derék-/nyaki fájdalom megelőzésére illetve kezelésére

·         Minden korosztálynak egyaránt à tudatos testkép kialakítása, gerincproblémák megelőzése, mobilizáció

·         Kezdetleges gerincsérvvel küzdőknekà bizonyos esetekben a műtéti beavatkozás elkerülhető

·         Mindenkinek, aki a testi és lelki egyensúlyra egyaránt vágyik